Bröllopskort.

Har i dagarna gjort färdigt 3st bröllopskort som en beställare ska välja bland. Det var väldigt roligt att göra dessa kort, man blir glad att man fått göra något som kommer att glädja ett brudpar. Använde mig av färgerna:brunt, vitt, guld och lite silver precis som min beställare ville ha det. Visar upp basen av alla kort här och det kortet hon väljer kommer jag att pilla färdigt med och visa upp här i bloggen senare. 


Här är 1:a kortet där jag använt ett vackert motiv och Sonja Aldéns vackra låt text: för att du finns.....


Här använde jag mig av stilrena färger och pappershjärtan och en stickers som jag köpt på panduro.
Om kunden väljer detta så kommer det att sitta ett namn längst ner i vänstra hörnet och högst upp i högra hörnet i guld eller brunt.


sista kortet fick lite spets och så la jag på brudparets initsialer på kortet(dock ej fastsatta än), och de små plastringarna i mitten har jag ockå köpt på panduro Hobby. 
    

Kommentarer
Postat av: Karin - Essmo

MEn, villka vackra kort! Tror kunden kommer vilja ha alla tre.. Du är så himla duktig!!!

massa kramar!

2008-06-11 @ 14:19:28
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Malin (alienstar)

Så fina bröllopskort! Personligen fastnade jag nog för det översta.. =o)

2008-06-18 @ 14:52:00
URL: http://malinsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0