Två stycken clearkort

Beställningarna kommer in titt som tätt men jag tänkte ha semester i v.28-32 så de beställningar jag fått in på kort under dessa veckor och i augusti ska jag försöka bli klar med till semestern. Idag gjorde jag färdigt två stycken clearkort, ja alltså som botten till dessa kort använde jag mönstrat Overhead papper genomskinligt plastigt papper. Jag blev väldigt nöjd med reslutatet, har aldrig gjort clearkort innan.


ett kort till min mans brors sambo, ett utan stämpelmotiv.


och så ett med stämpelmotiv.

Kommentarer
Postat av: Malin (alienstar)

Gu så läckra korten blev!! Men det ser ut som om du har färg eller stämplat på OH papperet? Och hur har du gjort på insidan? Man blir ju nyfiken att se hur det blir där med..

2008-06-18 @ 14:49:28
URL: http://malinsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Karro "fjullegun"

Åh vilka fina kort! För att inte tala om tavlorna! Jätteläckra!

Fina färger!!

tänkte bara kika in och önska trevlig midsommar!

Kram

Karro "fjullegun"

Postat av: MaddeA

Riktig coolt.

Kram Madde

2008-06-24 @ 22:12:17
URL: http://maddeanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0