Bakdag med massa budapestrulle...

Ja jag kanske ska starta en pyssel och tårtverkstad....fick en beställning på 2st budapstrullar som skulle ätas på en konfirmationsfest i morgon.  Jätte kul att få göra något mer än kort och så är de så goda rullarna, massa maräng, nötter, grädde, mandarinklyftor och aprikoser...njam njam.. Jag brukar baka lite till kalas när det gäller släkt och vänner och det är kul att det pratas om mina bakverk också, alltid smickrad över att få vara med och skapa något folk tycker om.
Som vanligt kunde jag ju inte skippa mina kort heller så det blev ett litet tackkort till beställaren som jag satte fast med en påsnit på en av kartongerna.

image58

Kommentarer
Postat av: HoD/Mia

Vad smarrigt det ser ut...och kortet underbart som vanligt :-))))
Kram/Mia

2008-05-23 @ 21:20:04
URL: http://scrapmia.blogg.se
Postat av: Svärmor

hej Anna Dessa tårtorna veta jag att de blev jättegoda Vad fint att sätta på ett kort också
Ser verkligen god ut
kram Svärmor

2008-05-29 @ 11:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0