Utmaning på FL och vinst!

Så var et utmaning på FL igen och denna gångens tema var svart/vitt + 1 färg som man fick jobba med. Alla bidragen var sååååå himla fina så det var väldigt svårt att rösta, hade det gått så hade jag gett alla var sin röst.
Jag bidrog ockå med ett bidrag och denna gången vann jag! Jätte glad är jag förstås för alla röster jag fick och att folk tycker om det man gör. Men petig som jag är så satte jag på några fler dekorationer  när utmaninge var över, några rosa blommor fick pryda min LO eftersom mina färger var svart/vitt + rosa.

Och så här blev resultatet:

image59
   

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den är så fin, din svart/vita och jag röstade på den! -Grattis-

2008-05-28 @ 21:14:34
URL: http://lillis70.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0